Wednesday, February 13, 2008

this is england


Luni m-am intors din Londra. Nu cred ca voi scrie despre experienta Anglia pentru ca am senzatia ca mi-ar placea mai mult nescrisa. Atat doar ca e infricosator in ce hal au ajuns englezii, daca americanii sunt doar paranoici, englezii au ajuns de mult la concluzia ca ar trebui sa actioneze in consecinta si se inchid din ce in ce mai mult in ei pana la punctul asta in care au ajuns complet dezumanizati, sunt niste roboti si continua sa se inchida. Am ajuns inapoi in tara asta si m-am bucurat ca am auzit claxoane si injuraturi pentru ca englezii daca treci pe verdele lor te calca pur si simplu. Englezii oribili, Anglia minunata. Ingrozitor de aglomerat, sufocant, intotdeauna. E trist ca pana si emigrantii sunt absorbiti in sistemul lor. Poti sa-ti dai seama de cat timp e un om acolo dupa cum vorbeste cu tine. Pe de alta parte, din punct de vedere cultural e incredibila Londra. Pur si simplu this is where shit happens. Cand m-am intors eram curios cum arata time out-ul nostru la capitolul listings ca nu m-am uitat niciodata, in Londra Time Out-ul era biblia, la noi la muzici avem pauza intre duminica si miercuri pentru ca nu se intampla nimic, ceea ce mi s-a parut foarte amuzant. Asta e, daca asta e pretul pe care trebuie sa-l platim ca sa ne putem claxona in continuare atunci il vom plati. Am scris destul


1 comment:

Anonymous said...

cat de ciudat. eu imi imaginam englezii ca pe cei mai minunati oameni, iar Anglia, intr-adevar superba. parca imi pare rau ca nu esti entuziasmat de ceea ce ai gasit acolo.

 

Free Blog Counter