Saturday, December 1, 2007

problema cu diverse lucruri

N-am mai scris. Ma gandesc ca asta s-a intamplat din mai multe potentiale motive. Cred ca am avut niste zile indeajuns de pline sau de obositoare cat sa nu am timp sa imi exprim input-ul in privinta societatii gaunoase in care ne gasim. Sau poate am avut niste zile indeajuns de mediocre incat sa nu stimuleze nimic in capul meu. Si ma gandesc ca asta, din urma, e o posibilitate mai probabila. Bine, in capul meu, scrisul aici e batalia mea paralela cu viata liceeana pe care trebuie s-o duc, mai cu seama ca aparent am pus scrisul despre filme pe hold dintr-un motiv sau altul, desi oaresicum impotriva vointei mele. Si ma gandesc ca nici nu prea am mai vazut filme. Tocmai am ratat festivalul filmului francez spre marea mea rusine, din motive destul de triviale in opinia mea. Preupun ca aici se face trierea intre oamenii care ajung sa faca ceva si aia care nu, eu sper ca intr-un final o sa go that extra mile. Onward and onward and onward i go where no man before could be bothered to go. Incerc si eu.

In alta ordine de idei, a fost un concurs care-i viza pe bloggeri si avea ca premiu un Asus EEE PC care-i un soi de mini laptop pe care-l iei cu tine si-ti scrii blogul sub un copac inspirat de fetele imbecililor care ies din ASE, locul propice pentru a scrie despre romania in opinia mea, un soi de Dostoievski autohton. Dar revenind. Nu am participat la concursul asta si nu pentru ca mi-ar fi fost lene sa casc un slogan de doi lei, ci fiindca cinismul sanatos cu care sunt dotat m-a impiedicat sa dau curs invitatiei pentru ca nu cred ca mai exista concursuri din-astea pe net care sa fie vreun pic relevante sau corecte. E un concurs pentru cine are cea mai mare lista de messenger, oamenii aia cu 500 de indivizi in lista care stau pe invisible, cine convinge cei mai multi oameni sa dea o steluta celorlalti si tie cinci si care blogger are in blogcacat cei mai multi bloggeri. Ei bine, mi-am numarat blogcacatul si am ajuns la concluzia ca eu nu am destui prieteni cat sa castig un Asus EEE PC.

No comments:

 

Free Blog Counter