Saturday, December 1, 2007

sunt roman, baga-mi-as pula

deci hai dracu sa sarbatoresc

mp: daca nu erau ai mei..cred ca eram calcate in picioare
mp: nu iti vine sa crezi ce se poate intampla
mp: ...o nebunie...mori ca prostu
mp: cadeau oamenii pe langa noi si nu aveam cum sa-i ajutam..
mp: copii urlau...
mp: i. are impresia ca a calcat pe un om de pe jos....
mp: salvarea era prinsa intre oameni..
mp: toata lumea se impingea si se tragea..deci iadu
mp: pe pamant
mp: nu ma mai duc in viata mea
eu: ????
eu: ?????????????
eu: da' unde v-ati dus frate in razboi?
eu: unde se misca masa asta de oameni??
eu: adica incotro
mp: pai in toate partile...toata lumea vroia sa iasa..dar cum suntem un popor atat de prost..nu mergeam toti in aceeasi directie..o luau in toate directiile..si cand erai prins intr-un vartej..ala erai..pe i. era sa o pierd aproape ca o scapaseem dar am reusit sa o tragem eu cu mama
mp: incercam sa facem un cerc si sa ramanem pe loc dar fr greu nu prea reuseai
mp: lume proasta...deci noi inaintam si alti veneau spre noi..adica se duceau inapoi cum ar veni..si tipam la ei sa nu se mai duca sa se intoarca si nu intelegeau domle ei vroiau "la tramvai"
mp: a fost groaznik sa vad langa mn oameni care cadeau pe jos si nu puteai sa-i ridici...
mp: si copii care plangeau ca nu m pot sa respire
mp: mah si era o batranica langa noi saraca nuj daca a reusit sa iasa...
mp: era mica mica..si fr strivita

La Unirii asta seara s-au dus 40.000 de imbecili sa vada cum se aprind beculetele care ne vor scoate ochii pentru urmatoarele luni si cand beculetele s-au aprins, imbecilii au fost satisfacuti si-au inceput sa se calce in picioare pentru ca pesemne ca aveau alte places to go beculete to see si trebuiau sa se imbranceasca ca sa ajunga repede repede. Baga-mi-as pula-n mortii vostri de neanderthali de nu scotea unu din cele jdemii de muisti un kalash sa termine-n pula mea juma din barbarii prezenti ca sa nu mai zica domnu purtator de cuvant al politiei ca totu a mers "snur". Ce pula mea sarbatoriti ba? Ce-i de sarbatorit? Sa zicem ca inteleg sa iesiti in strada cand castiga Romania vreun meci de o importanta monumentala pentru microbistu de rand, da' voi, primitivilor, sarbatoriti tara cu PNLu si PSDu si pe Cioroianu care face thumbs up la regele spaniei si pe toti muistii lumii adunati aici la un loc? Sau sunteti in halul asta de spalati pe creier incat v-ati dus sa vedeti cum se aprind niste cacaturi de becuri colorate? Calca-ti-va-n picioarele ca bovinele ca asta meritati scursuri umane ce sunteti. Acum duce-ti-va vedeti ca zice doamna de la Antena 3 sa va luati copiii din cortu organizatorilor de snur ce-a fost. Duce-ti-va si luati-i ca pe niste ochelari pierduti futu-va-n gura de retardati ca asta meritati.

paranoikue called it ieri http://paranoikue.blogspot.com/2007/11/colapsul-societatii.html

7 comments:

Anonymous said...

Asta chiar mi-a placut. Cuvinte alese pentru o natzie de cacat.
Astia suntem, chit ca vrem, chit ca nu vrem.

O bomba mergea acolo. Si nevinovati si toti. La pamant.

CnuB said...

aparent au fost 100.000 de oameni si 50 de copii pierduti

Anonymous said...

Da. Au lesinat si copii si batrani.
Mi-as dori un potop sau un dezastru natural sa distruga toata tara. Sa disparem si din istorie daca se poate. Natzie de cacat.

Anonymous said...

Pai cum kkt sa mai respiri frate in Bucurestiul asta DACA au venit TOTI moldovenii si TOTI taranii in capitala. Nu stiu ce kkt cauta bah aici, eu personal i-as trimite FORTAT la morti lor ACASA. BAH PLECATI BAH ACASA FUTU-VA neamu' sa va fut. NU MA intereseaza ce faceti acolo..mulgeti vaga, plimbati porcul..da plecati in pula mea acasa la voi..'tuvan' gura de tarani prosti

CnuB said...

de parca bucurestenii sunt cu ceva mai buni

Anonymous said...

nu sunt bah mai buni da macar nu facem 20 de copii si ii trimitem in LUME in poola mea..macar ne vedem de prostia noastra aici in liniste

Anonymous said...

idealistule esti cam prost tu de fel asa. iti inteleg frustrarea, nervii si stresul si vin din urma si urlu si eu dar matale aberezi cu 20 de copii si ce dracu mai zici pe-acolo.

astia suntem toti. 2-3 indivizi diferiti acolo nu o sa faca diferenta niciodata. tot aia suntem. poate in vreo 50-70 de ani cand am mai schimbat vreo 2 generatii o sa vina un suflu nou. momentan zacem cu totii intr'o mare balta a prostiei.

 

Free Blog Counter