Sunday, September 7, 2008

fuck off

Mai, retardatii astia n-au limite. Azi cand sa mananc inainte sa vad unforgiven ma duc ma asez ca omu si vine o tarfaciune sa-mi zica in felul urmator - eu asezat "Are you alright?" zicem da zice "i was about to seat those people here" si ne-arata cu degetu spre un cuplu 10 metri mai incolo si ca "there's a waiting list and a queue" si ca nu stiu ce mortii ma-sii. Deci ma ridica de la masa. In cacatul de restaurant cu 10 mese goale cacata englezoaica ma ridica pe mine de la masa sa ma aseze la aia de langa ea. Ma pis pe natia lor de retardati infecti sper sa se suga in ei atat de tare ca pana la urma sa faca o implozie fizica si individuala si sa vedem la stiri cum "un nor de creieri si intestine de englezoi retardati se apropie de coasta de azur a frantei dupa ce a poluat jumatate din marea nordului avand ca urmare sinuciderea a 34000 de balene si 23 de delfini". Si de fapt problema fundamentala acestei natiuni infecte este ca undeva pe drum au uitat cea mai importanta intrebare pentru organismele vii si inteligente si anume DE CE? Acest "De ce cacat sa fac asa ceva?" a fost inlocuit pe aceasta insula scarboasa de "Dumnezeule, De ce nu m-am gandit eu la asta? De ce oare as fuma eu vreodata intr-un pub? De ce sunt atat de nebun?". Cu cat esti mai soldatel aici cu cat esti mai sus pe scara spre degetelul mic al reginei de pupat. Cu cat te conformezi mai repede, cu cat de conformezi exact cu atat te integrezi mai bine aici. Si asta e o boala pe care o contracteaza imigrantii care stau aici de mult timp, dar mama-boala, samanta ei care se regaseste in fiecare englezoi retard este ceva absolut spectaculos. Nu numai ca nu-si pun intrebarea "de ce?" ei se grabesc mai mai sa se calce pe capete sa-si insuseasca noua regula ca niste buni soldatei ce sunt ei, mai ca parca chiar a fost ideea lor! Un exemplu excelent de studiat peste care am dat eu aici este a mea Kayleigh din bar cu care la inceput ma uitam la televizor si dadeam sms-uri pe sub bar si veneam mancand la servici si asa mai departe. Ei bine, ordine de sus din brazilia spun ca nu avem voie la televizor, pentru ca, dupa cum imi tuna Kayleigh intr-o zi cand mi-a inchis televizorul "The TV is for customers only and for sports only. It is not for us to watch" Sa moara ma-ta fa! Si atunci cand ne uitam la olimpiada la handicapati testand cand li se va rupe coloana vertebrala in doua ca o scobitoare cum pula mea era? Si o spun ca si cum tocmai le-ai insultat inteligenta, familia si regina. Si ca si cum a fost ideea lor de la bun inceput. Pariez ca unii se si autoflageleaza ca nu s-au gandit mai devreme la noi modalitati ingenioase de a se persecuta pe ei insisi. 


Ma cac in insula voastra, ba.

1 comment:

Anonymous said...

pai cum sa te caci pe insula, domnu' Catalin, ca doar mai ai de stat acolo? si daca altii or vrea sa se duca pe insula, sa dea peste cacatul d-mitale manios?

 

Free Blog Counter