Tuesday, January 12, 2010

Comix Today

N-am mai aruncat un ochi pe comicsuri de cand ochii mei s-au imbolnavit si si-au cerut injectii dubioase. Adica de vreun an si.

Asa ca am luat un pachet saptamanal cu tot ce s-a lansat in saptamana respectiva care ofera o privire de ansamblu destul de buna asupra a ce se intampla in momentul asta in lumea comicsurilor.

2000 AD


Pai nu am inteles deloc ce naiba e comixu asta... Incepe cu Judge Dredd cu conjunctivita si ajunge la acest KISS?Crow?Spawn fuck-a-be dubios. Dar oricum n-am inteles nimic.


Absolution


Superputerea acestui supererou din aceasta banda desenata foarte anosta este abilitatea de a-si provoca un prolaps anal albastrui la propria volitiune. In poza se vede cum ii zice lui tanti: "Tanti, o sa-ti gasesc copiii, dar intai o sa-mi pravalesc anusul si-o sa sparg zidul asta cu el, ok?".

Aliens


Destul de prost scris si in numarul asta par sa moara toate personajele principale da' altminteri destul de dragut desenat

Barack the Barbarian

What the fuck? What the fuck?! Este un comic cu Barack Obama, THE BARBARIAN. In care Barack se bate cu tot felul de creaturi dubioase si... what the fuck?

Berserker

Ceva cu indivizi dubiosi intorsi din Afghanistan si suparati care aparent dezmembreaza oameni, respectiv zboara de pe cladiri cu maini atasate de ei. Si cam atat

Fall of the Hulks

Aparent Hulcii sunt mai multi si aparent asta e irelevant oricum, dar dialogul de pe pagina asta mi se pare spectaculos. Pare a fi familia perfecta disfunctionala a unor villaini furati din Jingle All the Way cu Schwarzenegger.

Tribute Michael Jackson

Intr-o lume in care MJ = automat Mary Jane a lu' Spider-man I guess it's only fair sa ai o albina dubioasa vorbind despre Michael Jackson cel mort. O albina. Dubioasa. Facandu-i elogiul lui Michael Jackson. Who makes this shit up?

Supergod


Prima chestie decenta peste care am dat si e scrisa de Warren Ellis. It's called Supergod, for fucking fuck's sake.

The Sword


Nu l-am citit inca pentru ca asta e #20, insa ma revars cu bucurie sa vad ca Luna Brothers au mai facut o chestie. Si asta pentru ca ei sunt spectaculos de minunati.

X-Men Babies

Pot sa inteleg Barack Obama barbaru din africa batandu-se cu caracatite gigantice dar X-Men Babies? Este ceva foarte foarte in neregula cu lumea asta. A special kind of wrong.

Mda. Cam atat. Mi se pare de-a dreptul dramatica cantitatea de cacat pe care am gasit-o in astea 120 de chestii peste care m-am uitat. Astea pe care l-am pus aici sunt cat de cat oarecum interesante macar si la modul in care-l arata pe Wolverine bebelus, ceea ce nu e interesant deloc, e doar foarte fucked up, dar asta spune ceva despre restul 110 comicsuri care nici n-au primit o poza aici pe blog. Macar in urma cu 2 ani se gaseau si chestii ok in masele mainstream de cacat. Acum va trebui sa caut cu mana chestii bune. Cu mana. Si dupa ce o sa citesc chestiile alea bune o sa le pun aici.

No comments:

 

Free Blog Counter