Monday, January 4, 2010

top 10 internationally so 2009

Varianta internationala deci.

1. The Wrestler
2. Moon
3. In The Loop
4. Two Lovers
5. Star Trek
6. Inglorious Basterds
7. Drag Me To Hell
8. Bad Lieutenant
9. RocknRolla
10. The Box


Mentiuni: Duplicity, Tyson, The Messenger, JCVD, TRANSFORMERS 2 (see above)

Ma asteptam sa fie ceva mai diferit topul international, dar nu e...

Din cele care probabil ar fi meritat atentie, n-am vazut Up, n-am vazut Up in The Air etc.

Avand in vedere topurile generale 2009 care inep toate cu hurt locker avatar etc etc o sa scriu un pic si despre astea for I am bored.

De The Hurt Locker am zis. Acum, Avatar eu l-am vazut la IMAX, care mi se pare o abominatie si chiar nu planuiesc sa mai pun piciorul pe-acolo. Bigger is not better, nu in cinema in orice caz, si cu ocazia Avatarului am si batut cuiul in cosciugul 3D-ului. Focala lunga si diafragma mica sunt tot ce am eu nevoie de la un film.

Avatar trebuia sa fie peak-ul 3D-ului si cred ca este. E ok integrat in film, adica nu e opulent nu iti ies ganganii in ochi si asa mai departe, si tocmai pentru ca este varful 3D-ului sunt destul de convins ca nu am absolut nici o nevoie de 3D. Why the fuck? Iar filmul, in ciuda caracterului lui destul de James Cameron-eque, adica his feel for cinema, mi se pare ca sufera destul de mult la capitolul scenariu. Adica nu ma asteptam sa vad intr-un film de-al lui Cameron replici din-alea jenante echivalente cu uitatul in camera si explicatul lucrurilor avand in vedere ca are o armata de scenaristi la dispozitie. Iar toata chestia cu americanii care violeaza o lume pe care n-o inteleg si zeul lor si copacu' vietii este mult mult MUUUUUULT prea in-your-face politics ca sa poti sa savurezi povestea. Nu e un film prost, e ok, dar nu am simtit nici un impuls de a-l baga in Top10.

The Hangover nu mi s-a parut deloc atat de spectaculos de bun. E o comedie ok, da' nu ajunge la nasu' In The Loop-ului care este genialitate pura.

The Cove, documentarul cel mai hyped acum e foarte ok, da' caracterul lui declarat activist si forma de film-manifest ma impiedica sa-l iau in considerare ca pe un film cumva stand-alone.

500 Days of Summer ar fi fost filmul deprimant perfect daca nu ar fi trantit happy ending-ul ala retardat din pula la sfarsit.

Iar pe District 9 imi vine sa vomit.

Si cam atat

No comments:

 

Free Blog Counter