Wednesday, July 18, 2007

Dreptul la autodistrugere

Uitandu-ma ieri, sau cand era, la Zodiac, visam la o era de mult apusa, o era in care se fuma in institutiile publice, pe ecranele mici si pe ecranele mari si, mai ales, in avion - intr-o parte special amenajata, cum e civilizat.

Societatea noastra pare sa fie complet retardata. La inceput tigarile nu numai ca nu erau considerate nocive, dar erau recomandate de doctori (asta nu pt foarte mult timp), acum suntem in extrema cealalta in care in curand daca vom fuma pe strada vom fi urmariti de SRI SPP MAN CNSAS UPN LAPD si restul gastii de retardati. Penultima oara cand am fost in mall-ul de la vitan - acum mult timp, ca de-atunci nici n-am mai pus picioru acolo pana acum - am iesit de la film si mi-am aprins si eu o tigara ca omu', cand, surpriza, scrumierele si cosurile de gunoi erau acoperite cu pungi negre de plastic - modu politicos de a spune nu fuma aici 'tuti dumnezeii ma-tii. Ma avertizeaza tipu cu biletele ca daca ma vede vreun paznic imi da o super amenda. Si uite asa ma gasesc in situatia de a alerga prin mall-ul vitan in secolul 21 nu in cautarea unui loc de fumat, ci macar in cautarea unei scrumiere. Palmam tigara, o bagam in maneca, parca as fi facut cine stie ce. Parca am intrat la film si cand am iesit era o cu totu alta lume. Retardati infecti.

In curand n-o sa mai lase pe nimeni sa fumeze nicaieri indoors. Asta nu e solutia civilizata. Solutia civilizata se oprea la impartit in compartimente de fumatori si nefumatori, dar nu, n-a fost bine, pentru ca in mod evident societatea noastra este atat de ingrijorata de sanatatea voastra, a tuturor.

Asta mi se pare ca incalca grav dreptul meu de a face ce cacat vreau eu atata timp cat ma afecteaza pe mine si pe restu care fac ce cacat vor ei si in conditiile in care noi, astia care facem ce cacat vrem noi, avem un acord subinteles ca facem absolut ce cacat vrem noi. Unde dracu-s Sex Pistols sa omoare dracu odata regina aia.

No comments:

 

Free Blog Counter