Thursday, November 22, 2007

incursiune-n blogosfera

Nu-mi place. M-am plimbat un pic asa prin blog-urile romanesti care aparent numara intre 1000 si 10.000 (cele active cu peste 7 posturi, ca altfel sunt multe) si nu am gasit absolut nimic care sa-mi placa. Ce-i drept nu m-am plimbat extrem de mult ca m-am plictisit. Oricum, e v-twinu da' de el aflasem cu ceva timp inainte, deci nu intra la categoria descoperiri. Mai cu seama ca cel mai citit blog romanesc, zoso.ro, e mediocritatea intruchipata. Nenea asta care ne spune el cum sta treaba cu tot, inclusiv cinema-ul romanesc si, frate, ce tragedie ca nu mai avem cinema de cand nu mai joaca maia morgenstern si marcel iures in filme. Nu inteleg de ce-l citeste atata lume ca atunci cand nu e nimic special e imbecil, da' ma rog, nici ca mi-ar pasa foarte tare. Scriam asta si-am dat peste ceva frumos: http://www.visurat.ro/2007/11/22/bagat-in-seama/ . Blogu asta pare ok.

Si ca o alta concluzie a plimbarilor mele, femeile scriu cu totul diferit de barbati pe blog. Cel putin astia romani. Barbatii par mult mai implicat social-politic decat femeile, la modul "Baga-mi-as pula-n italieni; Baga-mi-as pula-n tigani" etc. pe cand marea majoritatea a blogurilor care au in spate o figura feminina se rezuma la "O. e insarcinata si n-are bani" "Sora mea e cea mai tare imi amintesc cum ne bateam si jucam noi cand eram mici" si alte chestii din-astea insignifiante care ar putea fi interesante doar daca autoarea ar scrie cat de cat interesant si nu am gasit sa fie cazul in nici unul din cazuri. Bine, ce-i drept, probabil material bun pentru cine-i indeajuns de voyeurist sa-si piarda timpul cu asa ceva, eu m-am plictisit ingrozitor.

Si apropo de voyeurism: http://collegecallgirl.blogspot.com/

Si PS mi-am mai bagat un blog in blogroll, paranoikue.

No comments:

 

Free Blog Counter