Sunday, November 25, 2007

near death

Ieri am avut un near death experience. Din pacate n-am fost pe faza si am ratat-o. Daca eram pe faza ca exista sansa foarte mare sa mor, poate-mi trecea viata prin fata ochilor si-mi dadeam seama ce-am facut bine, ce-am facut rau, ce-ar trebui sa fac, da' sunt atat de de cacat ca eu ma uitam la un film, un film prost, in timp ce viata trebuia sa mi se deruleze in cap. Am realizat ce se intampla abia cand a intrat maica-mea pe usa reprosandu-mi ca nu-mi fac griji pentru viata mea si m-am simtit destul de prost. Aparent in camera centralei blocului, veche de vreo 70 de ani, a inceput sa curga pacura, veche de vreo 100 de ani, si s-a facut un strat gros de pacura in incaperea respectiva si in centrala ardea focul, deci nu bine. Eu m-am ridicat si am vazut ca n-avem caldura sau apa drept care am plecat si-n fata blocului erau politisti si pompieri chemati de un vecin panicat, ca, na, ce cacat sa faca aia. Si nici macar nu era un film bun. Macar daca puteam sa spun dupa aia da, frate, ma uitam la dead man's shoes si totul ardea in jurul meu si eu nici n-am vazut. Pesemne ca nu-s foarte constient de ce se intampla-n juru meu. O sa lucrez la asta ca data viitoare sa am flashurile alea. Macar atat.

No comments:

 

Free Blog Counter