Wednesday, March 11, 2009

2xCosmar

Am avut doua pe parcursul a vreo 10 ore. In ordine inversa

De dimineata

Intr-o biserica care e de fapt un turn in interiorul caruia o scara serpuieste in jurul unei coloane o masa de oameni urca asa ca un sarpe si canta nu stiu ce eu ma bag printre ei si incerc sa ajung sus ajung sus chiar la puntul culminant al melodiei si cineva ma ridica si spun o singura replica si era replica gresita. Eram Iisus si am spus ceva despre iisus. Se termina melodia intru intr-o camera de langa un hol inauntru sunt mese si e si o femeie si pe hol sunt mese. Imi aprind o tigara si o femeie de pe hol se uita la mine cu viclenie si-mi zice "Fumati?" eu zic foarte agresiv "da, e vreo problema?" femeia dispare din tocul usii. Apoi vine din nou si zice tot ceva gen fumati nu? pe tonul ala foarte dubios si eu zic iar da, fumez, fumez, da, care-i problema si ma enervez din ce in ce mai tare femeia dispare iar si apoi iar apare si spune ceva de genul asta ma ridic sa ma duc la ea sa zbier la ea, zbier, nu mai stiu ce spun, ea se uita la mine urla sunt o vrajitoare si ma omoara. Apoi vad un cadru din afara si de fapt era un castel si apoi ma trezesc.

Seara

Sunt undeva intr-un aeroport cu frati-miu inca cineva si un coleg din clasele I-IV la care ma uit cum traverseaza aeroportul pe un mers saltaret. Plecam toti patru cu avionul si plecam in germania si ajungem la mine acasa unde ajung doar eu de fapt. Incerc sa ma lamuresc unde-s ceilalti dau un telefon si aflu ca au fost arestati pentru ca au mers cu autobuzul fara bilet. Sunt intr-o toaleta de liceu si ma pis dar peretele toaletei nu e acolo si in schimb dincolo vad trei femei de servici. Una ii spune alteia sa stea jos pe veceu sa vada daca i se vad sanii si in timp ce urmaresc scena imi dau seama ca de fapt ma pis pe pantoful uneia dintre ele. Ies din casa si ma duc sa-i scot pe aia arestati, la coltul blocului. La colt unde in mod normal e o autogara mica, e plin de brazi uriasi de craciun cu suporturi din-alea de lemn uriase, niste brazi grotesti ale caror varfuri nu pot sa le vad. Intru inauntru ii scot pe aia, ies afara si eram nervos si dau cu pumnul intr-o masina frati-miu fuge intr-o directie eu fug spre casa si mi-e foarte foarte frica ca am lasat casa deschisa. Ajung in scara si pe scari e numai sticla sparta si bucati dintr-un brad care pare ca a facut o implozie. Usa la casa e deschisa si rupta si inauntru lumina aprinsa, intru si ma uit daca s-a furat ceva si nu s-a furat nimic. Deodata se face foarte intuneric. Sunt intr-un jacuzzi undeva pe peluza verde a unei case mari. Sunt in jacuzzi cu parintii mei morti si ii tin de gat ca pe niste gaini. Ne filmeaza o camera si eu vorbesc despre ei uitandu-ma la camera in timp ce-i tin. Acum sunt o fata iar parintii mei nu arata ca ai mei, dar sunt ai mei.

No comments:

 

Free Blog Counter