Friday, March 6, 2009

joe dante

Joe Dante mi se pare ca e un fel de John Hughes al horror-ului. Mi-am amintit de curand de episodul lui din Masters Of Horror care era genial si Gremlinsii care sunt misto si am vrut sa ma uit la niste filme de-ale lui, doar ca sa-mi dau seama ca le-am vazut.

The 'Burbs - In the ultimate suburb se muta niste indivizi dubiosi care nu ies din casa si fac zgomote dubioase noaptea. Asa ca ospitalitatea americana se arata si e de datoria lui alde Tom Hanks si vecinii sa investigheze de ce anume vecinii nu-si planteaza o peluza respectabila. Printre aluziile misto la suburbiile americane si America in general, chestii care-i ies foarte bine lui Dante, filmul asta din pacate pare a fi mai mult Tom Hanks decat Joe Dante. Ma asteptam la ceva un pic mai hardcore amintindu-mi de episodu din masters of horror care era cu soldati zombii intorsi acasa din razboi, da' e un film cumintel dragutel care la sfarsit da foarte tare cu bata in balta fara absolut nici un motiv anume.

Matinee - Nu stiu unde/cum am vazut eu filmul asta, mai cu seama ca parea a fi unul din filmele mai obscure ale lui Dante (e out of print si-asa mai departe). In fine, cum mie-mi place John Goodman destul de mult am zis sa-l vad. Da' asta e si mai moale decat The 'Burbs. Nu e nici macar horror sau ceva, nu stiu exact ce e. Dante e foarte bine in '60s america in plin cuban missile crisis, da' filmul tot e asa ceva, pufos. Minus filmul facut de John Goodman in film, Mant, care e absolut superb si pe care l-am gasit integral pe net si are 20 de minute si este de-a dreptul emotionant.


Sa ne intoarcem, deci, la Abel Ferrara

No comments:

 

Free Blog Counter