Tuesday, December 19, 2006

clisee si tigari in pepsi

ziua de azi a inceput glorios la ora 8 cu un vomitat pe strada cand incercam sa ajung la primaria sectorului doi unde n-am ajuns, evident, pentru c-am vomat pe strada, unde trebuia sa merg la un debate care s-a dovedit a fi cu niste retardati care habar n-aveau ce-ii ala debate. Asa ca am facut cale intoarsa si am venit acasa si am mai dormit 9 ore. Dupa cele 9 ore de somn cat se poate de obositor, abia urnit din pat primesc un telefon ca reunirea echipei de debate care a
pierdut apoteotic in finala pe sistemul romanesc "hmm le- am dat doua victorii, hai sa dam o victorie si altcuiva". Reuniunea se tinea in irish pub pe la ora 5 si eu trebuia sa ajung de la gara de nord la unirea.

Deci ma cac in el de bucuresti c-am facut o ora pana acolo si de fapt nu pana acolo ca pe la piata natiunilor unite am renuntat si am luat-o pe jos. Cu capul tipand disperat ca vrea sa crape dau un telefon la minunata ora de 17.39 sa aflu ca nu exista o reuniune la irish pub si ca am stat absolut degeaba 1 ora experimentand traficul cacatului de bucuresti pe frigul si in starea post-somn-post-vomat. Asa ca ajung acasa intr-un final si ma proptesc in pat unde vad Finding Forrester care nu e decat o adunatura de clisee cu baiatu negru din ghetou care-i, vezi, vai, un geniu, pisa-m-as pe el.
A se observa ortografierea impecabila a injuraturilor. Si pt ca n-am reusit sa ma misc din pat am vazut si Cursed care stiam ca e un cacat dar era Christina Ricci deci speram,normal, macar la un decolteu generos ca de altceva nici nu incapea vorba, speram ca se transforma domnisoara Ricii in varcolac si-o vedem si vedem cum i se transforma sanii-n coaste tipand la luna, da' domnisoara ricii nu s-a transformat in nimic altceva decat intr-o toapa enervanta, nu c-as fi fost intr-o stare in care sa pot fi enervat, dar am putut fi un pic iritat de faptul ca in loc sa vad decolteuri am vazut niste varcolaci penibili si anorexici care aratau ca ursuletii din Return of the Jedi dupa 60 minutes on speed. Mai cu seama ca am vazut si primii varcolaci care arata muie.

Si n-am ajuns decat sa stau la cacatu de calculator asteptand sa treaca cacatu de timp care acum a ajuns la ora de cacat de 4.10 AM si asteptand aceste cacaturi am luat o gura dintr-un pepsi in care zaceau doua mucuri de tigara.

 

No comments:

 

Free Blog Counter