Friday, December 29, 2006

in and out of wonderland

De ceva timp zilele, numele zilelor s-au transformat in numere. Azi nu e vineri, e 29. Iar ieri, pe 28, cand stateam pe la 21 in yellow si incercam sa-mi beau cafeaua de dimineata ceea ce n-am reusit sa fac pentru ca nu aveam atatia bani (ce fraza de Calistrat Hogas), asa, cand stateam eu asa nebandu-mi cafeaua binemeritata, plictisindu-ne, cineva a propus sa mergem in predeal. De ce in Predeal? Pt ca in Predeal exista un club. Am incercat sa ne rationalizam neplecarea prin intrebarea "In bucuresti nu sunt cluburi?". Raspunsul s-a dovedit a fi "Sunt cluburi dar nu sunt in Predeal". Asa ca la 23.30 pe 28 in vagonul 21 intram noi fara sperante mari sau haine groase. N-aveam locuri si ne-au incuiat in ultimul vagon cum ii incuiau pe negri in spatele autobuzului... sau nu-i incuiau?... Sau ne-au incuiat si catalogat drept clasa saraca, asa ca n-am stat in picioare ci in compartimentul de bagaje de 1 metru patrat unde pot intra oaresicum greu 4 persoane, dar 2 oricum stau bine.

In Predeal era zapada. Pana la glezne. Prognoza meteo pe mobil zicea "In general frumos. Ceata extins". Nu stiu ce e "ceata extins", dar sunt destul de sigur ca n-a fost asa ceva. Despre in general frumos, da, a fost in general frumos. Fumul din club avea miros de narghilea de mere. Doar ca mult mai inecator. Am facut ce-am venit sa facem si la 4 pe 29 am mers 500m pana la Gara unde am aflat ca sunt doar 140 de km de la Predeal pana la Bucuresti ceea ce inseamna doar vreo 100 de ore de mers pe jos. La 4.30 eram singuri oameni in Personal. Dar conform biletelor eram singurul om, pentru ca eram cu totii "Pers. #0001".

Pe la 7 in Personalul care a oprit 30 de minute la Ploiesti, dupa vreo 2 ore de testat capacitatile noastre admirabile de mici contorsionisti pe care trebuia sa le punem in aplicare ca sa dormim 4 oameni intr-un compartiment din-ala, in timp ce eram pe cale sa adormim, pe hol trece un copil cu un miel. Problema aici e ca mielul nu era mort, behaia si avea o minitalanga potrivita pentru minioaia care e. Si intrebarea care se impune aici este, noi nu avem voie sa fumam in tren, dar ei au voie cu oi vii in tren? Si daca oile pot sa fumeze eu ma fut in el de CFR.

No comments:

 

Free Blog Counter