Wednesday, January 23, 2008

keywords #4

Tocmai mi-am dat seama ca eu am implinit un an de blog si am ignorat complet. Ce-i drept, n-a fost unu' intreg, da' totusi, n-am sarbatorit. Dar acum este that time of the year, keywords. Si ma gandesc ca am fost cam rau in trecut sa le scriu pur si simplu pentru ca oamenii care cauta in continuare pe google chestiile respective vor ajunge aici si vor da peste unu care face misto de ei, ceea ce e urat din partea mea. Drept care o sa-i ajut.

m-a futut (bine, si ce sa faca google in privinta asta? Eu nu stiu ce sa zic. Imi pare rau?)

penis (penisul nu se gaseste pe google ci...)

oameni cu pula mica (nici astia nu stiu daca se paradeaza pe google, nu stiu daca era ceva ca sa mai ridice respectu' de sine, da' a ajuns la "sunt roman baga-mi-as pula" deci tot pe la frustrari pe-acolo)

vreau sa vad o pizda goala (asa, goala, pe blog n-am)

are cineva subtitrare la colour me kubrick (nu)

ce inseamna numele de rebeca in engleza (numele de rebeca in engleza inseamna ca nu stii engleza, poate daca ai incerca rebecca?...)

cine l-a omorat pe kennedy (e, cacat, acum, americanii incearca s-o dibuiasca p-asta de 45 de ani si tu crezi ca dai search pe google si gata?)

sky high cnub (club, nu cnub)

transportu (cat de vag e termenul asta, nici macar nu e transportul, cineva doar voia sa afle lucruri despre transport asa, in general, ei bine a aflat ceva despre transport)

porumbei / porumbei pierduti / porumbei voiajori (7 oameni au cautat porumbei pe blogul meu. Eu nu-mi amintesc sa fi scris vreodata cuvantul porumbei aici, dar nu stiu ce sa zic, oricum porumbeii aia care-au fugit nu cred c-au fugit pe google iar aia voiajori cu atat mai putin, dar cum am zis ca voi fi din cale-afara binevoitor azi uite: www.porumbei.ro, sunt acolo toti porumbeii, si-aia pierduti si aia voiajori)

1 comment:

Lidia Baboi said...

=))) asta cu porumbeii mi-a placut. salutari cata

 

Free Blog Counter