Tuesday, August 12, 2008

o zi proasta pentru stiinta

A fost azi. Pentru ca azi am spart un pahar. Paharul era mic, vina mea era partiala, dar paharul era imprastiat pe jos. Aparent nu-i mare cacat ca am spart un pahar, dar pentru mine a fost dramatic. Urmatoarea bere turnata a fost zgaltaita si varsata prinzand cu coada ochiului cum colega aduna cioburile. De asemenea, bacsisul de azi a fost de 1.20£. Ceea ce este dramatic cand te gandesti ca ieri a fost 7.40£ (ce-mi place semnul asta). Tot azi am invatat cum se foloseste si cacatu de luat banii de pe card, dar asta abia dupa ce a venit un client la mine si mi-a intins cardul, eu marturisindu-i cu ochi plapanzi si umezi ca nu stiu cum se foloseste cacatu de luat banii de pe card. Si a fost foarte sinistru pentru ca omul asta se uita foarte urat la mine si pe gura ii ieseau numai dulcegarii politicoase. Duelul dintre ochii si gura domnului s-a desfasurat cam in felul urmator: It's ok (I wanna stab you). Everybody has a first day (And i'd like to stab every single one of 'em). So should I just wait here (I wanna fucking stab you). Ok (Stab). Pana la urma l-a rezolvat colega. Azi am luat si farfuria cu mancare din fata unei femei care aparent inca manca in ciuda faptului ca farfuria era pe masa neatinsa de vreo ora. Mi-a dat the evil eye si 15 pence. Asta este modul politicos de a spune muie, sir. Suspectez o legatura intre spargerea paharului si subtirimea paharului de bacsis. Mult prea aglomerat pentru o zi de luni oricum. Si a fost asa obositor ca la intoarcerea pe jos care s-a intamplat din cauza faptului ca nu mai aveam bani pe oyster, s-au purtat numeroase conversatii, cu voce tare, intre mine si Sean Connery. Si de fapt erau mai putin conversatii cat un monolog al lui repetand "I would like to fuck an apple. Could I please get that apple to fuck it". Maine pun o poza cu curcubeu. 

2 comments:

Anonymous said...

lasa catalin, toata lumea mai are o zi proasta, te inteleg perfect :( dar nu-ti face griji, totul va fi okay >:d<

makilex said...

awww...ain't that cute...BUT IT'S WRONG!!! lol cheer up buddy, probabil ti-au scazut pretul paharului din banii de bacsis. chill

 

Free Blog Counter