Sunday, August 31, 2008

pe o nota mai vesela

Atat de multi bani (nu chiar), atat de putin timp, atat de multe dvd-uri si atat de multe comics-uri. Astazi, de exemplu, intr-un efort concentrat, s-a intamplat o comanda de 160 de lire pe amazon ceea ce nu poate decat sa bucure locatarii acestei camarute din sudul londrei. Sud pentru ca englezii numesc orice, oricat de sud de tamisa ca "southern" si rau famat. Numai bine pentru preturi. Desi, ce-i drept, cand, intr-o zi, eram imobilizat in casa ca n-aveam cheile, intr-o tentativa de a ma hrani am pus mana pe telefon si-am sunat la pizza hut si-au zis ca ei nu livreaza pe straduta mea din cauza atacurilor repetate asupra baietilor lor, pe cand concluzia logica aici nu mi se pare ca este ca e un cartier violent, cat unul pur si simplu infometat. 


In alta ordine de idei, azi am vazut un exemplu mare gras si negru de rasism. Dar sa incepem cu inceputul. Este un puternic iz de ironie in aer aici unde toti, dar toti soferii de autobuz sunt negri, in conditiile in care acum 40 de ani... Asa. De asemenea, in casa asta existau 2 germance, acum una din ele a plecat, surori, una din ele este o fanatica religioasa, si atendeaza la concerte in sinagogi, iar sora ei canta la clarinet muzica de evrei. In conditiile in care acum 60 de ani... In fine... Azi un chinez a venit la soferul negru si mare l-a intrebat saracul pe o voce tremuranda daca e nu stiu ce statie nu stiu unde si l-a expediat aproape sa-l scuipe ca dupa aceea sa apara un negru sa-l intrebe unde e nu stiu ce statie si noi restul sa asteptam pana e lamurit inainte sa plecam. Si apropo de negri, kenyanul a mai fost o data in bar saptamana asta.

Munca intr-un bar din londra nu este atat de fun cum imi imaginam. Sau poate pur si simplu in asta in care ma regasesc eu nu e asa fun, pentru ca in barul de peste drum, fostul barman, care acum si-a dat demisia ca sa-si inregistreze un album solo, mai scotea chitara si canta un jeff buckley pentru consumatori. Dar nu la mine in bar, nu. La mine in bar am primit ordine de la management ca n-avem voie sa stam jos in spatele barului sau sa stam punct, n-avem voie sa citim sau sa ne uitam la televizor. Ei bine, nu pot sa spun ca sunt un barman eminent din punctul asta de vedere. Inceputul saptamanii e intodeauna slow. Mai ales cand lucrezi pe zi. Sunt 10/20 de clienti pe zi intre 11 si 6 la inceputul saptamanii. Drept care ce poti sa faci, ca doar nu te apuci sa stergi rafturi sticle si tot felul de alte lucruri solicitante in felul asta. Drept care primele doua zile din saptamana le-am inceput cu un program foarte bine stabilit cu televiziunea britanica. De la 11 flinstone de la 12 smallville dupa aia 1 episod din house dupa aia 1 de ER (ce succesiune minunata) apoi emisiunea aia cu concurs de bucatari si de la 4 pana la 6 un regal top gear. Asta a durat doar 2 zile din pacate, pana a venit cacata de brazilianca in capul meu si mi-a zis sa sterg rafturi. Dar au fost niste 2 zile foarte bune. Pesemne ca n-o sa fiu platit pentru ele in bunul spirit warwickian. Dar pesemne ca o sa ma cac in capul ei. Azi mi-am luat bilet spre romania. 23 septembrie. Abia astept. 

Poate nu-i chiar asa vesela nota asta. Eu am incercat. 

No comments:

 

Free Blog Counter