Wednesday, February 10, 2010

Berlin £2 - Sick Statues

Asta a fost o zi foarte proasta. Psihologic vorbind. Dormind patru oameni intr-o camera, chiar daca pe nivele diferite ale camerei, dormitul poate fi problematic. Mai ales cand un retardat continua sa sforaie dupa ce dai cu piciorul in el. Asa ca dupa o zi nedormita in taxi avion tren gheata am intrat intr-o alta zi nedormita. Saracul eu. 


Azi am plecat in cautarea Pergamonului care era undeva pe insula muzeelor in Freidrichstrasse da' Freidrichstrasse e mare. S-ar putea spune si ca insula muzeelor e destul de mare doar ca intamplarea face ca ocolind-o neintentionat am ajuns in tot felul de alte locuri. Cum ar fi Dussman's sau ceva de genul asta. Un soi de Diverta pe steroizi, Barnes & Noble sau HMV german si tot felul de alte comparatii din-astea redundante. In ciuda faptului ca avea toate cacaturile din lume, toate erau peste 10 euro si toate erau in germana. Exista un loc special rezervat in capul meu pentru enervarile in situat
iile de genul asta, iar faptul ca mai erau si toate in germana nu ajuta cu nimic. Drept care in momentul in care mi-am dat seama de fapt cat de enervat sunt de locul ala, m-am dus repede la parter, m-am asezat pe un fotoliu si am inceput sa citesc poezie in germana. Pentru ca ma dureau picioarele. Puteam doar sa verific daca ultima silaba din ultimul vers rimeaza cu ultima silaba din urmatorul vers. Si slava domnului, rimau, nu era poezie din-aia alba si degeaba. 

Dupa ce m-am gasit suprasaturat de silabele cuvintelo
r germane si indeajuns de odihnit incat sa parasesc incinta, am luat-o pe jos spre insula muzeelor care era in directia opusa. Ajunsi la insula muzeelor l-am gasit pe Pergamon care era cel mai mare si mai rau dintre muzee, am intrat, am luat bilet si am iesit sa mancam, ca orice indivizi respectabili. Dumnezeu n-a fost, in mod evident, prea fericit cu faptul ca am mancat strutul ala ieri, pentru ca m-am trezit cu o portie de scarbosenie germana in fata. Mai exact, niste varza scarboasa cu ce-ar fi trebuit sa fie ceva de porc dar arata de parca era o bucata de sunca de praga lovita si toate astea la pretul imbucurator de 9 euro. Cu pedeapsa primita, deci, ne-am dus spre Pergamon pe care am reusit sa-l parcurgem in ceva mai putin de doua ore, ceea ce inseamna ca e un muzeu mic. Sau mai mic decat ma a
steptam oricum. Am vazut tot felul de chestii romane si o reconstruire a unei porti a Babylonului si in rest cam atat. O sa pun niste poze mai jos care se vor intitula "Sick Statues" pentru ca arata destul de fucked up. 

Afara, in fata muzeului, in frigul vietii, incercand sa 
ma decid daca sa mor pe loc sau sa ma duc acasa, am decis sa mergem in Kreutzberg sa bem ayran si sa mancam la turci. Ceea ce am si facut. Trei ayrane si o shawarma (asa scriu ei!) mai tarziu, ma simteam de-a dreptul implinit. Fiind ora 11 acum, aici, pot sa zic ca sunt cat se poate de pregatit sa ma duc sa lesin in pat. Dar intai voi pune pozele. 

Sick Statues














Ultima poza e epica. 

De asemenea, ca bonus, dupa 6 ore de plimbatura, ajunsi intr-o stare de retardare implinita, urmatoarea poza s-a intamplat

Tiganas in Babylon 


3 comments:

Anonymous said...

this tiganash guy... didn't he commit suicide live on the internets? is that his ghost or some paranormal scheisse?

Anonymous said...

i must also mention i would like the tsiganash ghost posing with irina margareta nistor, the famous movie journalist.
that would be so HOT.

Anonymous said...

also, cock

 

Free Blog Counter