Wednesday, October 14, 2009

tot felul de lucruri

Cock.

In continuare ma simt dubios ca ma loghez cu contu de yahoo cand blogspotu' insista sa introduc contu gmail. La o scurta aruncare de ochi pe partea dreapta a blogului se poate vedea ca anul 2009 a fost un an trist pentru virtualitatea cnubului. Si nu vad ca lucrurile sa se remedieze prea curand. Doar ca uneori ma plictiseste analitatea limbajului pe care tre sa-l folosesc cand scriu pentru timpul liber si simt foarte tare nevoia sa-mi bag pula, pe blog. Ceea ce pesemne ca e sanatos.

8 Mile - Am vazut 8 mile pentru ca am auzit Dream On al Aerosmithsilor la radio si mi-am amintit ca mie imi placea eminem. Si am vazut 8 mile acum multi ani si atunci m-am uitat la el ca-mi placea eminem si atat, fara sa supun vreunei rigori calitatile artistico-poznase ale filmului. Deasemenea habar n-aveam ce-i ala regizor cand am vazut filmul asta. Si acum vad ca l-a facut Curtis Hanson si imaginea e a lui Rodrigo Prieto ceea ce e a fucking impressive combo. Iar filmul chiar e ok, in nici un fel unicat, povestea unui white trash care e scoasa din mizerie de cei doi indivizi abili mai sus mentionati.



Encounters at the end of the world - Am amanat mult filmul asta pentru ca intotdeauna mi-e frica de filmele lui Herzog chiar daca-mi plac. E aceeasi frica de a vedea filmele mari si asa mai departe, nu stiu exact de ce exista, da' exista. E interesant ca eu chiar sunt fan Herzog iar filmul de fata e demonstratia ca el poate sa faca din cacat brici. Niste unii l-au trimis in Antarctica la care el a replicat "n-o sa fac filme cu pinguini pufosi". Si de fapt habar n-avea ce film o sa faca. Da' a iesit o chestie metafizico-coplesitoare in care, printre altele, se inventariaza indivizii cazuti de pe harta in polul sud si reuseste sa faca din asta un subiect. Altul ar fi pinguinii nebuni si alte curiozitati care-l preocupa pe Herzog. Pe mine m-a lovit obsesia umanitatii cu incalcarea virginalitatii naturii in cazul asta. Primul in Antarctica care fuge pe un pogo stick dupa pinguini, primul care fute-o foca, primul care-si baga pula-n gheata, primul care arunga 4 metri de gheata in aer cu dinamita. Umanitatea care sapa pana in polul sud matematic precis ca sa ingroape un sturion in amintirea unei civilizatii efemere.

Pandorum - Chestia e ca m-am plictisit de SF-urile care nu se obosesc sa construiasca o poveste solida in spatele premizei monstruoase pe care si-o propun. Adica pur si simplu nu ma mai entuziasmeaza, daca m-au entuziasmat vreodata, SF-urile care se folosesc de niste circumstante cosmice ca sa faca un film de actiune in care cacatii de oameni se bat cu cacatii de monstri. Monstri care aici arata ca ceva ce-a vomat un extraterestru mai mare dupa ce i-a mancat pe dubiosii din The Descent si pe Tina Turner din Mad Max. Arata ca o Tina Turner regurgitata deci. Iar la sfarsitul acestei busculade interplanetare se tranteste un twist care nici macar nu e clar daca e twist sau nu. Presupun ca asta e twistul. Ma pis.

Surrogates - Toti Hollywoodieni se arunca sa se imbatraneasca pentru un Oscar iar Bruce Willis incearca alternativa. "Hmmm, ce-ar fi sa ma intineresc cu vreo 20 de ani, sa-mi pun o peruca ceva si niste ten din-ala pizda". Aceeasi problema cu Pandorumu, nu exista baza pentru premizele etalate de film. Dupa inventia surogatilor prin care umanitatea isi cara existenta, cumva criminalitatea a scazut 99%. Asta inseamna ca toate scursurile societatii, toti drogatii, hotii si Eminemii din 8 Mile-uri si-au cumparat roboti d-astia smecheri si s-au transformat in membri de vaza ai societatii? Decat sa-l puna-n pula mea pe Bruce Willis sa alerge printre roboti pe-acolo, putea mai bine sa ne explice cum pula mea mananca chestiile astea, cum se fut robotii, daca oamenii se mai fut si cum se mai fac copii in conditiile astea? Tot felul de lucruri interesante despre situatia de fata preced necesitatea imediata de a-i vedea peruca lui Bruce Willis falfaind in vant in timp ce sare 20 de metri de pe un container pe altul in robotul lui de smecher FBI. Este un film mic si insignifiant al carui singur merit este ca in timp ce Bruce Willis zboara cu tot cu peruca lui, se poate observa ca ii lipseste o mana. Asadar, intr-adevar, multumesc pentru un amputee Bruce Willis care la scurt timp este si executat cu un scurt si sec shotgun in gura primit de la o hillbilly americuntca. Este o iluzie, e doar robotul, dar boy is it fucking nice or what sa-l vezi pe Bruce Willis impuscat in fata? Just this once!

No comments:

 

Free Blog Counter