Monday, October 8, 2007

brett anderson si muse

Ma intreb de ce am stat la coada in picioare o ora juma in conditiile in care dupa ce am intrat gazonu A era destul de gol, la fel ca B-ul. Si dupa juma de ora era la fel. S-a umplut abia la Muse. Deci daca veneam la 8 stateam la fel de bine. Coada era destul de impresionanta, da' ma intreb totusi de ce a existat o singura intrare si de ce sunt atat de incompetenti oamenii astia la organizat orice. Si totul era intarziat cu o ora. Pesemne ca ce scria pe bilete si peste tot era la GMT+1 si nu stiam. In afara de asta, cat il asteptam pe domnu Brett Anderson si, apoi, pe Muse, au fost niste melodii destul de frumoase in playlist acolo. Au pus Love will tear us apart, au pus cel mai lent Interpol si alte chestii de care nu-mi aduc aminte. Brett Anderson a fost misto pe melodiile Suede, Saturday Night, de exemplu, a sunat f bine, da' melodiile lui erau oribile. Stateam acolo si ma uitam la el si ascultam si ma plictiseam ingrozitor, ceea ce mi-a futut un pic mood-ul. In fine, s-a terminat si Brett Anderson si dupa vreo juma de ora a inceput si Muse. Si pe scena era ceva acoperit cu o prelata (despre care s-a speculat ca e o dacie), s-a dovedit a fi un set de tobe mari si frumoase la care nu l-au lasat sa cante pe bateristul lui Brett Anderson. Oricum, Muse chiar a reusit sa faca un show excelent, baietii au cantat toate hiturile potrivite si au cantat tot ce voiam eu sa aud si nici nu indrazneam sa sper sa le aud pe toate Hysteria, Apocalypse Please, Feeling Good si Time is Running Out. Bine, voiam sa aud si Muscle Museum da' hai sa nu fiu lacom. Din pacate nu am putut sa savurez asa cum as fi vrut sa savurez toate chestiile astea, pt ca atunci cand a intrat Muse eu deja statusem de 3 ore juma in picioare si spatele meu zbiera disperat ca vrea sa se rupa in doua ca o scobitoare ca sa rezolve problema. Topaiam eu pe-acolo in timpul melodiilor si dupa aia ma cacam pe mine de durere si cand s-a termiant totu deja explodam ca a durat juma de ora pana am iesit. In fine, sunt foarte de cacat ca am probleme din-astea in momente atat de esentiale pentru mine, si sunt un mos, si tre sa ma duc sa fac fizioterapie. Da' a fost foarte frumos oricum.

ps poza e de pe subiectiv.ro ca e facuta de o persoana fizica si asa e frumos; pozele cu muse nu i-au iesit

2 comments:

Anonymous said...

Fratili meu si noi am fost la miuz astia care este.
De ce nu dai un semn de viata ceva ca sa ne intalnim sa ne chinuim impreuna? Noi am stat acolo in centru si ne-am putut spriji de gard in timpul primului concert macar. :D
Anyway, si eu vroiam sa ascult muscle museum, altfel nu as fi postat.
Vroiam doar sa ma dau mare. Sort of.

makilex said...

doar asa, o mentiune pedanta: GMT+1 = CET :))))

 

Free Blog Counter