Friday, October 5, 2007

very fucking nice

Daca la inceput seria Bourne scotea, timid, capul dintre masele de filme de actiune similare, de la al doilea deja a iesit in evidenta cand Paul Greengrass a venit sa regizeze. Din Bourne Supremacy nu-mi amintesc mai nimic, doar ca era destul de distractiv asa, pesemne ca l-am vazut la ore gen 6 dimineata sau am fost foarte neimpresionat, nu stiu, cert e ca Paul Greengrass stie sa regizeze filme de actiune. Si asta e tipul care a facut United 93. Oricum, in astea doua si mai ales in Ultimatum e actiune bruta, seamana cu ce facea Michael Mann in Heat ceea ce e un foarte mare compliment. Bourne-urile erau pt mine niste filme de actiune distractive si atat da' asta, al treilea, tre sa fie unu din cele mai bune sequel-uri din istorie, daca se poate considera un sequel, nu stiu daca exista unt ermen pt al treilea film. Pune un capat (desi am inteles ca se mai fac - hollywood, ce cacat pot sa zic - da' fara Greengrass oricum, ceea ce e admirabil) inteligent si neasteptat (in sensu in care nu ma asteptam sa fie inteligent) taraseniei si, dupa cum am scris in titlu, very fucking nice. Si foarte frumos cum in toate filmele vezi masini de politie urmarind bad guys, ei bine, aici masinile cia-ului urmaresc masina de politie in care e bourne, ceea ce e usor ostentativ da' superb oricum.

No comments:

 

Free Blog Counter