Sunday, October 21, 2007

miniChemical Brothers

In ciuda faptului ca am insistat in repetate randuri sa nu ajung la 22.00 acolo, am ajuns la 22.00 acolo. Si, surprice, era un taran gras care mixa el acolo super muzica. Pe la 23.00 a intrat altul, care n-avea maieu nike si parea ca se simta mult mai bine decat celalalt. Si pe la 00.00 cand deja eram intr-un soi de moarte clinica a intrat altul despre care nu stiu nimic pentru ca, dupa cum spuneam, eram in moarte clinica. Deci am supravietuit, oarecum, unei sesiuni imbecilizante de 3 ore de muzica MINIMAL. Am trecut prin mai multe stagii, prima a fost negarea (nu, nu se intampla asa ceva), dupa aia a fost uimirea (o, doamne, chiar se intampla asa ceva), a urmat depresia (eu nu mai suport sa se intample asa ceva), a urmat negocierea (va rog, va dau orice, nu vreau sa se mai intample asa ceva, opriti-va) si la sfarsit acceptarea (am pus-o). Adevaru e ca dupa atata timp de ascultat muzica aia si eu m-as fi apucat de droguri doar sa nu mai percep cu toate simturile ce se auzea. Probabil asa functioneaza la retardatii astia, se duc in cluburi si tre sa ia droguri ca sa poata sa reziste la muzica. E un sistem deosebit de muist, sa te puna sa asculti atata timp chestia aia pana te spala pe creier, devii tabula rasa, dupa aia orice muzica ar fi urmat ar fi sunat infinit mai bine decat zgomotul de dinainte, da' populatia se simtea bine, stateam pe scaun si ma uitam la ei, ceea ce parea a fi o armata de paraplegici dansand. Play minigolf, not minimal, ba muistilor.

Dupa experienta asta traumatizanta au aparut si chemical brothers care chiar au fost absolut excelenti si au reusit sa stearga amintirile sesiunii de brain washing, cu un spectacol de lumini net superior fatboy slim-ului si muse la un loc. Da' chiar nu mi se pare corect deloc sa trebuiasca sa treci prin toate incercarile alea ca sa-i asculti pe ei, c-ai dat deja banii pe bilet, da-o-n pizda ma-sii de treaba.

14 comments:

Anonymous said...

da da, asa e. eu am venit la 12 si tot mam chinuit. iar minimalii aia imbracati de la miniprix sunt intradevar foarte tristi. de berea de 100 de mii ce zici? da de playbackul chemical brothers ce zici? da de sala aia fetida? da de baietii de la BGS? muia nu trebuie sa o ia nici minimalii nici urbanii si nici taranii aia care au asigurat "warm-up-ul". muia trebuie sa mearga la mission.

Anonymous said...

te-ai dus la chemical bros ptr spectacol de lumini ? trist in pula mea, chiar trist.

da-mi voie: Fatboy Slim era drogat si a mixat 1h si "ceva" (la Ultima Playa - s-a dat drumu la intrare de la ora 7) deci de toata jena, iar Muse a fost de tot cacatul. ce fel asculti tu muzica baiete ? cu lumini si jocuri de culori ?

pfff!

makilex said...

ca o mica intrebare fara raspuns pentru terry...
te intrebi ce muzica asculta CNUB dar TU se pare ca ai fost si la fatboy si la muse so...no comment, las-o-n pula goala ca macane, amice.

P.S. daca ziceti toti ca au fost 3 ore de minimal aneantizant ma bucur ca am absentat involuntar gen

CnuB said...

O sa presupun ca te-am jignit cu ceva in postul meu si de-asta ai sarit ca eu ma duc la chemical bros pentru lumini, altfel esti un imbecil. Fatboy Slim a cantat 1h45 si a fost foarte misto si pe posteru de la fatboy slim a existat bunul simt sa scrie acolo de la 18 nush ce dj de la 20 nush ce dj de la 22 fatboy slim sau care erau orele.

In alta ordine de idei, nu stiu de ce ar citi cineva un blog doar ca sa posteze commenturi din-astea, daca nu-ti convine ce scriu nu citi ce cacat vrei de la mine.

Anonymous said...

yo' mikey! ar trebui sa ma intrebi in calitate de ce m-am dus acolo. acum taci un pic.

si pentru dansu cnub sau cum te cheama - 1h45 - wow! ce diferenta!

tidbits? mr fatboy statea in culise si privea spre cer cu pula scoasa si cerea tarfe si xtc. sa nu fac ceva pe muzica lui ?

la fletcher de ce nu te-ai dus ?

CnuB said...

De ce sa ma duc la fletcher? N-ascult muzica electronica in general. Cu atat mai putin DJ. Poate DJ Shadow.

Anonymous said...

despre terry

-ori e un minimalist
-ori se imbraca de la miniprix
-posibil sa lucreze la mission
-poate a mers la c.bros. doar pentru acele 3 ore de muzica infecta care apropae imi omorasera ireversibil pofta de viata, pana sa intre the bros. ca sa ma resusciteze.

fatboy slim a mixat mult, si bine. de ce ne-ar pasa ce facea in culise? poate sa se cace si verde in culise, daca atunci cand intra pe scena rupe norma, ce altceva mai conteaza?

Anonymous said...

aveti treaba cu muzica cata treaba am eu crosetatu' pe WC.
poate, poate, poate si tot asa, etc.

'fatboy slim a mixat mult si bine'- in cur am cazut. degeaba incerc sa punctez cu voi ca ati pierdut la masa verde. am "3-0" lejer.

jos palaria ptr cunostintele voastre de 'do re mi'

CnuB said...

Mai terry daca tu tragi concluzii din-astea din fatboy slim si chemical brothers te rog sa nu-mi mai citesti blogu sau sa scrii la commenturi pentru ca ma deprim ca genu asta de persoane citesc pe-aici. Deci, te rog frumos.

PS La miniprix se pot gasi si chestii dragute daca ai rabdare, ce-i drept, n-am reusit sa am destula rabdare pana acum

Anonymous said...

nu trage tu concluzii despre mine asa usor. nu e vina mea ca se comite fault tehnic in materie de muzica.

CnuB said...

Ai zis "fault tehnic in materie de muzica". Te rog frumos sa nu mai scrii nimic.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Comentariu şters

Acest articol a fost înlăturat de către administratorul de blog.

October 26, 2007 7:44 AM

Am impartit si la altii xerox-ul tau :) nu te mai agita. Poti sa stergi cat vrei. Degeaba.

CnuB said...

Nu inteleg exact ce vrei de la mine.

 

Free Blog Counter