Monday, October 15, 2007

shut up i'm dreaming of places...

A venit iarna... si ma cac in ea. Trebuie sa ma imbrac cu haine de iarna si nu am. Si in retrospectiva, nici anu trecut nu am avut pentru ca imi amintesc niste momente cheie in care mi-a inghetat curu. Si tre sa incep sa ascult muzici de iarna, antony si johnsonii, tim buckley si toata gama. Si ma gandesc cu groaza ca pe masura ce timpul va trece, cand ma voi trezi eu va fi din ce in ce mai intuneric si ma gandesc ca pe de alta parte, se prea poate sa se mute si ora mea de trezire inainte odata cu ora la care se lumineaza ca ma cac in ea de iarna. Si o sa vina craciunul ceea ce pe de o parte abia astept pentru ca sunt unele filme de craciun pe care le vezi de craciun cum ar fi Die Hard, Ice Harvest si Nightmare Before Christmas care-s superbe atunci, dar pe de alta parte va fi de cacat din toate celalalte puncte de vedere. Nu era incalzire globala, ce cacat se intampla? Parca inainte ne incalzeam bine de tot si dupa aia intram intr-o era glaciara, noi sarim peste partile bune? Bine ce-i drept, au fost jdemii de grade vara asta, da' nu e de parca a fost bine.
In fine, lucrurile nu merg asa cum ar trebui.

2 comments:

Anonymous said...

a venit iarna ? nu stiam. credeam ca suntem inca in OCTOMBRIE.

makilex said...

You don't say...oricum in decembrie se anunta vreo 20 de grade...celsius. So be happy about that!

 

Free Blog Counter