Wednesday, October 17, 2007

planet terror & world order


Rose McGowan n-a aratat niciodata mai bine decat arata in filmul asta dansand cu un picior de lemn ulterior inlocuit de mitraliera asta din stanga. Planet Terror este, practic, tot ce-ai putea vrea de la un film cu zombie, de la sange cat in braindead la copii care se impusca in cap in masina. Satisface toate frustrarile publicului genului astuia, una dupa alta. E de-a dreptul poetic.

Si dupa aia am vazut Fido care e un soi de John Waters meets Lassie meets Far From Heaven. Care e si el frumos. Si dupa aia am vazut Death of a President care credeam c-o sa ma unga pe suflet da' undeva dupa prima ora am adormit si nici macar pe scaun, m-a plictisit indeajuns de tare incat sa fac efortul de a ma ridica, a ma duce in pat si a ma culca. M-am trezit si am vazut ultima jumatate de ora pe sarite. Problema cu filmul asta e ca singura idee pe care au avut-o a fost asta "ce tare ar fi daca am face un mockumentary despre cum e asasinat bush" ceea ce se intampla in primele 20 de minute, dupa care devine o laba incomensurabila si redundanta. Poate daca ar fi fost un scurt metraj ar fi fost ok, da' oamenii astia chiar habar n-au avut ce sa faca dupa ce l-au asasinat pe bush. Pesemne ca au improvizat, probabil ca au facut acolo asasinarea si dupa aia "oh, shit, now what?".

Cam asta am facut in zilele astea de marti si miercuri in care mi-am redobandit weekend-ul bine meritat pe care l-am pierdut pentru ca sambata am ajuns la liceu in conditiile in care nu trebuia si duminica la fel, doar ca duminica trebuia, si in ambele zile la ore obscene pentru sambata si duminica. Drept care mi-am confectionat weekend-ul meu propriu si personal. Si mi s-a povestit cam cum ar trebui sa stea lucrurile in lumea asta din punct de vedere politic de catre o persoana mult mai capabila de constatari din-astea decat mine. Oamenii n-ar trebui sa aibe privilegiul sa traiasca intr-o democratie in conditiile in care habar nu au ce e aia si care-s drepturile lor. Adica the people have the power da' habar n-au ce dracu sa faca cu ea. Cam asta e ideea. Si-mi place cum suna.

No comments:

 

Free Blog Counter