Thursday, October 4, 2007

keywords #2

Sunt din ce in ce mai frumoase

amputee sex (nu cred c-am mentionat amputee sex pana acum pe blogul meu?...)

vedete nud accidental

sanii hermionei

jasmine futai (asta inteleg de unde vine)

fete cu pula in gura la 13 ani foto (...nu cred ca am legatura cu asa ceva)

bursuc viezure poze (yey)

serialul house

m-a futut fratele vitreg

Cu asta ultimul am mai multe probleme:
1. De ce a ajuns cineva care a cautat asta pe google pe blogu meu?
2. De ce ar cauta cineva pe google "m-a futut fratele vitreg"? Si mai ales, ce gasesti pe google daca cauti "m-a futut fratele vitreg"?
3. Exista grupuri gen AA pentru "m-a futut fratele vitreg"?
4. Eu nu am scris niciodata nimic despre ceva vitreg pe blogu asta (cred).
5. Am aflat ce gasesti daca cauti pe google "m-a futut fratele vitreg" si sunt la fel de nedumerit.

1 comment:

 

Free Blog Counter