Sunday, December 13, 2009

05:04

Da.

Am primit de la Mos Nicolae niste bilete la Don Quijote al lui Dan Puric, la TNB. Aparent indivizii care tin conferinte interminabile despre credinta in Dumnezeu stiu sa danseze. Asa o fi, oricum, nu pot fi sigur, pentru ca eu am intrat la Don Quijote si am ajuns la Ivan Turbinca. A fost nici mai mult nici mai putin de socant. Trebuia sa vad un slabanog in chiloti dansand evlavios pe povestea lui Don Quijote. Dar nu. Eu am vazut batjocura sideranta care este teatrul la TNB. Am vazut, probabil, Nichitus-ul teatrului. Un spectacol dupa Ion Creanga facut indeajuns de strident si de topait cat sa rada romanu-n sala. Ha ha ha. Cat despre dansul pe care trebuia sa-l vad, n-am vazut decat niste tarani topaind in stanga si-n dreapta esuand sa tina ritmul cu ei insisi daramite cu ceilalti din grup. N-am putut nici macar sa dorm. Iar eu mi-am dezvoltat abilitatea de a adormi spontan la performante artistice jenante, filme ori nu. Iata, insa, ca aici nu s-a putut.

Continuand cu filmele, am facut niste alegeri gresite, insa incet, dar sigur, probabil o sa renunt sa ma mai ambitionez sa-mi pierd timpul cu filme pe care sunt destul de sigur ca n-ar trebui sa le vad. Filme despre care stiu destul de sigur ca sunt proaste. Asadar

Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood
- Tot din categoria filme pe care le-am vazut cand eram mai proaspat, eram curios cum arata atatia ani mai tarziu. Arata cam la fel. Nici atunci nu stralucea. Acum pur si simplu arata ca un film care, pe langa faptul ca nu prea e amuzant, pare ca nu a avut nici un monteur si au trantit brut pe ecran. Toate secventele sunt mai lungi cu vreo 5-10 secunde decat ar fi trebuit sa fie, fara nici un motiv. Pesemne ca glumele alea foarte amuzante cu negri si bunici care fumeaza iarba multa necesita cateva momente de reflectie pentru o buna insusire.

Jennifer's Body - La filmele proaste de genul asta ma refeream mai sus. Adica despre filmul cu negri eram intr-o buna masura cert ca nu-si depaseste conditia, dar Jennifer's Body e fix genul de film care probaaaaaaaaabil ca e prost si totusi l-as vedea. Nu de alta dar una din copertile Total Film era cu tarfaciunea Megan Fox. Problema esentiala a acestui film este, in principiu, ca exista. Iar asta se intampla din mai multe motive. In primul rand, pentru ca cineva din Evreuwood a avut senzatia ca retardata de Diablo Cody (stripperita scenarista oscarizata pentru Juno) chiar stie sa scrie scenarii. Nu stie. Stie doar sa puna multa emfaza pe faptul ca ea este o mare pizda pe val acum la hollywood si desi scrie niste mediocritati, nu ca uzate, ci asa... abc film horror pentru scoala de copii cu sindrom down (nu vreau sa ofensez copiii cu sindrom down, ci doar pe Diablo Cody, tarfa). Infuzandu-si cu convingere tot ce-a putut ea in scenariul asta, de la pareri la pizda, stripperita a reusit sa faca o basina care se crede cacat. Imi cer scuze pentru formularile deloc placute estetic, dar asa sta treaba. Gradul infumurarii creste considerabil odata cu intrarea lui Megan Fox in ecuatie, care si ea este echivalentul lui Diablo Cody, doar ca nu in spatele unui laptop cu degetele pe taste tastand entuziasta despre cum menstrueaza, ci in fata ecranului, menstruand on-screen. Este asa o combinatie teribil de emotionanta de film foarte prost care are senzatia ca nu e foarte prost. E ca si cum te-ai uita la un copil retardat de 26 de ani care citeste un cuvant si e foarte foarte mandru si tu-l aplauzi bravo bravo bravo dar de fapt te gandesti vai ce copil retardat de 26 de ani.

Voiam sa scriu si despre Five Minutes of Heaven care este noul film al lui nenea care a facut Der Untergang, insa iata ca m-am irosit pe pizde proaste. Deci data viitoare


No comments:

 

Free Blog Counter