Thursday, December 10, 2009

bad case of the insomnia

6:55

E deja traditionala insomnie de decembrie. Cea mai rea insomnie de decembrie a fost acum cativa ani cand, dupa vreo doua saptamani jumate mi-am dat seama ca eu n-am mai vazut lumina zilei de, da, doua saptamani jumate. Ceea ce a fost de-a dreptul dramatic. Mai cu seama ca exista pericolul ca respectiva experienta sa se repete. In orice caz, aflandu-ma in plina cura de dezintoxicare cinematografica, dupa filmul sfasietor de prost la care am asistat in aducerea pe lume, azi am vazut doua filme.

A Christmas Carol - Pentru ca voiam sa vad ceva la cinema si pentru ca asta s-a intamplat sa vad. E, cel putin, prima utilizare inteligenta si nu opulenta degeaba a 3D-ului, ceea ce a fost placut. A fost, de asemenea, cred, primul film 3D pe care l-am vazut in limba lui nativa. Cumva fiica domnului Margineanu, in varsta de 12 ani, nu s-a simtit compulsionata sa-l dubleze pe Jim Carrey. Probabil c-ar fi fost frumos sa aud vocea unei romance de 12 ani in Londra anilor 1800. In orice caz, filmul m-a lasat destul de indiferent. Si atat, really.

Very Bad Things - E un film pe care-l caut de ceva timp. In memorie, ca pe net presupun ca era. L-am vazut cand eram mic si-mi aminteam doar socul pe care-l simteam cand il vedeam la varsta-mi de foarte putini ani. Asta si o anume asiatica cracita in sange pe podeaua unei bai intr-un hotel. Eram curios daca filmul chiar e asa hardcore cum imi aminteam sau nu. Si e. Este The Hangover varianta gone wrong. Anume niste unii se duc sa aiba un bachelor party in Vegas unde unu din ei, pompat cu cocaina infige o curva-ntr-un carlig de prosoape in baie. In timp ce-o craceste pe pereti. Iar cei cinci in timp ce dezbat ce fac cu curva moarta cu carligu-n cap de pe podea apare un negru de la paza hotelului care are nenorocul de a fi injunghiat in repetate randuri cu un tirbuson. Cei doi morti ajung pana la urma ingropati si dezmembrati in niste valize sub desertul Nevadei. Grupul fiind unul eminamente evreiesc, cand sa-i ingroape au un atac bizar de constiinta si constata ca nu pot sa le ingroape bucatile amestecate intre ele pentru ca ar fi impotriva legii evreiesti. Evreii astia... Iar filmul se tine tot asa pana la sfarsitu-i apoteotic care totusi ramane, nu m-am inselat, unul dintre cele mai absurd fucked up finaluri ever, cu doar doi dintre cei 5 prieteni ramasi in viata, intr-o curte, unul dintre ei amputat deasupra genunchilor intr-un scaun cu rotile incercand sa se joace cu copiii handicapati fizic ai unuia din prietenii morti. Toate astea in timp ce celalalt prieten ramas viu, aflandu-se intr-o stare Stephen Hawkiana se invarte pe propriul scaun cu rotile sufland intr-un tub. In consecinta, Cameron Diaz fuge din casa urland si prabusindu-se pe strazile suburbane Americane.

Poezie.

No comments:

 

Free Blog Counter