Saturday, September 15, 2007

quickie

Haute Tension - E primul film (cred) care l-am vazut in varianta "English Dubbed Hybrid Version" care practic inseamna ca e dublat in mod samavolnic. Intr-o scena zice shit intr-alta se zice merde. Nici nu pot sa incep sa inteleg rostul acestei chestii deci nici nu voi incerca. In rest, un horror destul de dragut, care nu-si face tensiunea numai din sunete asa cum fac majoritatea in ziua de azi, da' am fost usor dezamagit de twist-ul care intelesesem ca e foarte bun si nu stiu ce. E cam banal si previzibil. Da' in rest foarte misto.

Spun - Ceva intre Crank si Requiem for a Dream cu umor imprumutat de la Wes Anderson si regie imprumutata pe alocuri de la Tony Scott, uneori x2, de multe ori on/off si toate chestiile astea imbinate dau un film dement. Mickey Rourke este la fel de cool ca intotdeauna si e o faza superba unde intr-un trip de-al lui Schwartzman, Rourke tine un discurs cu un steag american in spate care se termina apoteotic cu "Ask not what the pussy can do for you, but what you can do for the pussy".

Man About Town - Am avut o mare dilema daca merita sa vad un film cu Ben Affleck ca sa vad un film cu Rebbeca Romijn. Pe undeva a meritat, desi filmul asta e pur si simplu inutil. E foarte foarte foarte degeaba. Rebbeca Romijn e foarte buna, insa.

Lost and Delirious - Asta e un film despre o scoala - internat - numai cu fete (dar nu fete catolice) unde pesemne ca viata e grea. E un film scris prost si jucat prost facut de o imbecila care are impresia ca durerea se tipa. Si e cu Mischa Barton cand era ea mai micuta, dar la fel de urata si enervanta. Si joaca si prost. Bine, da' toti joaca prost aici. In afara de fata din poza, Jessica Pare, care e foarte buna. E o combinatie intre liv tyler (fatza) si Eva Green (sanii) ceea ce e tot ce ne-am putea dori de la umanitate. Si-n plus, filmu asta are cred cea mai proasta muzica pe care am auzit-o intr-un film in ultimu timp. E o chestie gen the young and the restless, drept care n-am rezistat sa ma uit la tot filmu cap coada, am scrolat pe unde a trebuit, da' chiar e insuportabil.

1 comment:

Anonymous said...

da... imi amintesc si eu genul ala de senzatie faina 10 zile, ca a inceput scoala. Enjoy it... nu o sa o mai ai niciodata dupa ce se termina :D

 

Free Blog Counter