Monday, September 24, 2007

stomach in, chest out

Azi e luni si m-am trezit la 6.30 dimineata si inca sunt functional. Nu stiu exact cum reusesc sa ascult in fiecare luni pulp - monday morning, e ceva complet nepremeditat, insa se intampla aproape in fiecare luni. Bine, ce-i drept, nu m-am trezit la 6.30. Ceasul era pus la 6.30 da' cand a inceput sa sune alarma eu am visat ca unii imi canta in concert soneria aia nenorocita. Drept care m-am trezit abia pe la al doilea snooze, pe la 6.45. Si in timp record, fara nici macar sa ma grabesc, la 6.54 eram afara din casa.

La 7.20 eram la Coltea la spital unde nu stiu exact ce cautam pentru ca stiam exact ce-o sa-mi zica doctorul ala. Si asta mi-am dat seama abia cand am ajuns in cabinet. Bine, m-am intalnit cu doua prietene acolo care se operau de apendicita, deci it's all good. Ce zic toti doctorii e ca, pentru a scapa de toate cacaturile pe care le am la stomac, tre sa ma las de fumat, de baut, de mancat jdemii de chestii, de mancat jdemii de chestii cu grasimi si eu am auzit toate chestiile astea de jdemii de ori. Speram ca doctorul asta o sa-mi zica "Nu! Fumeaza! E bine pentru stomac". Ei bine, nu. Drept care trebuie acum sa ma las de fumat, in ciuda faptului ca fumez in timp ce scriu chestiile astea. Intai o sa incerc metoda mea de lasat, o sa fumez doar cand scriu, pentru ca asa m-am obisnuit, ceea ce inseamna ca probabil voi scrie mai mult. Si doamna doctor si-a dat seama de grupa mea de sange doar uitandu-se la mine dupa ce mi-am dat bluza jos, ceea ce mi s-a parut destul de spectaculos.

Dar in orice caz, dupa 4 ore petrecute pe holurile spitalului Coltea am ajuns la urmatoarea concluzie: oamenii care arata bine nu sunt bolnavi sau oamenii aratosi bolnavi nu vin in Coltea. Toate femeile paciente erau odioase si cand am ajuns la concluzia asta am inceput sa ma uit si la barbati ca m-am gandit ca nu se poate, poate doar femeile frumoase nu se imbolnavesc, da' aparent nici barbatii care arata decent nu se imbolnavesc. Toti pacientii erau urati, prosti, tarani. Nu stiu daca intai devii pacient si dupa aia urat, sau esti urat si deci esti pacient, dar eu clar nu-s intr-o situatie buna. In schimb, erau niste doctorite absolut superbe si niste studente la medicina si mai si. Deci doctorii arata bine, ceea ce mi se pare usor paradoxal.

Pana am terminat eu cu Coltea, se terminasera orele la scoala drept care m-am dus la dentist. Sunt o galeata de distractie. Si eu merg cu castile la dentist, niste casti de marime medie-mare, si mergand pe strada si ascultand Evidence al lui Marilyn Manson am impacientat o babuta din fata mea care s-a uitat de cateva ori in spate la mine si a decis ca nu e bine si s-a oprit si se uita in vitrina unui magazin inchis pana am trecut de ea si dupa aia si-a continuat drumul. In spatele meu.

Sunt de-a dreptul infricosator.

No comments:

 

Free Blog Counter