Monday, September 3, 2007

suicide tunes

Ma gandesc ca trebuie sa fii un om lipsit de orice fel de curiozitate pentru a te sinucide. Si trebuie sa n-ai pic de rabdare. Amandoua denota prostie. Eu unu nu m-as sinucide niciodata orice s-ar intampla din pura curiozitate. Sa zicem ca mi s-ar intampla ceva foarte nasol, as fi foarte curios sa vad daca vreodata lucrurile vor lua o inorsatura spre bine sau, dimpotriva, una spre rau. As fi foarte curios si sa vad cam cat de jos poti sa ajungi, cat de rau poti sa te simti. Ambele variante mi se par la fel de interesante. Si ma gandesc la toti pustii astia care-s chiar prosti si am senzatia ca cel putin juma din ei nici nu vor pe bune sa faca chestia asta. Poate cred ca asta-i va scoate din banalitate. Ceea ce e o prostie pentru ca fix asta ii baga in banalitate. Gestul curajos e sa traiesti. Sunt ca pustii aia care-si fac tatuaje cu un caracter asiatic pe mana si se considera ganditori liberi, rebeli. Si in general astia sunt aia care ajung sa se sinucida. Plus ca eu nu m-as sinucide ca am impresia ca o sa savurez foarte tare perioada cand o sa am 50+ ani, daca ajung acolo. Imi pare rau pentru pustii astia pentru ca ei au impresia ca fac ceva care inseamna ceva. Asta mi se pare foarte nasol, ca ei au impresia ca fac ceva care in mintea lor inseamna ceva, pe cand in realitate e cu totul altceva. Adica de omu care se baga cu capu inainte intr-un cacat despre care stie exact ce fel de cacat e zici da, frate, e prost, da' de astia care se baga cu capu inainte in cacatu asta despre care habar n-au nimic nu poate decat sa-ti fie mila.
Si mi-e mila.

2 comments:

Anonymous said...

"Eu unu nu m-as sinucide niciodata orice s-ar intampla din pura curiozitate. " - propozitia aceasta este lipsita de orice sens.

CnuB said...

E explicata in continuare.

 

Free Blog Counter