Friday, August 10, 2007

diverse filme

Problema cu scrisul despre filme in calup, asa, e ca nu-mi amintesc ce am vazut. Imi voi da silinta.

Rounders e un film foarte la locul lui asa. Nu e spectaculos din nici un punct de vedere, dar e foarte placut de vazut pentru ca personajul lui Matt Damon si cel al lui Edward Norton sunt foarte misto construite. Si subiectul e f atragator.

Prima jumatate de ora din Pan's Labyrinth, ca dupa aia am adormit din motive tehnice care n-aveau legatura cu filmul. Guillermo Del Toro vad ca se tot leaga de razboiul civil spaniol. Adica cu filmul asta revine pt a doua oara la el si urmatorul lui proiect, dupa Hellboy2, se va intampla tot in perioada aia. Primu fiind The Devil's Backbone care era si el sinistru si misto. Oricum, o singura chestie remarcabila se intampla in prima jumatate de ora si anume vad ce n-am mai vazut de la Irreversible - doar ca acolo se intampla cu un extinctor. Domnu capitan spaniol ii zdrobeste craniul unui tip folosind o sticla de sticla corect dpdv fizic pentru a-si implini scopul mai sus mentionat. N-am vazut niciodata o sticla folosita asa, dar acum ma intreb de ce nu, pt ca-i foarte frumos.

Faster, Pussycat! Kill! Kill! Titlul asta nu-i cel mai subtil lucru din lume. Un sexploitation facut de Russ Meyer. E paradoxal pt ca e sexploitation si nu-s sani expusi. Trei fete stripperite cu sani pesemne ca greu de carat fac diverse cacaturi. Dialoguri super imbecile si overall relativ amuzant dar nu destul de, cat sa ma faca sa ma uit la tot.

Five Deadly Venoms Dezamagitor dpdv al batailor dar bun din restu punctelor de vedere. Cand am vazut Shaw Brothers in opening credits m-am entuziasmat ca ultimu film facut de ei pe care l-am vazut - Shaolin Challenges Ninja - era al naibii de bun la lupte. Dar ma rog, asta e mai mult story decat fighting, ceea ce nu prea aveam eu chef acum. In schimb, am gasit originea unui sunet pe care l-a reprodus Tarantino in Kill Bill. Mai am de vazut vreo 5000 de filme ca sa le identific pe restu.

Bridge to Terabithia Nu prea am inteles ce-a vrut de la mine filmu asta. In afara de super bunaciunea de 14 ani care e in filmul asta, speranta tanara si asa mai departe, care e foarte misto, e, pana la sfarsit si mai ales sfarsitul, dezamagitor. In primu rand e cam de cacat ca se vinde un cu totul alt film in trailer decat e. Zici ca mergi si vezi un narnia un labirint al lui Pan, si dai peste o drama in casa suprapopulata a unor americani saraci care-si trimit fiul la scoala cu tenisii lu sor-sa. Problema e ca te duce pe un drum euforic si dupa aia iti taie craca de sub picioare pentru a face loc unor lucruri ca integritate personala, valori familiale si alte cacaturi, care par a fi puse cu mana acolo. Parca dupa 3 sferturi de film s-au razgandit subit si au zis sa faca un muism.

Si scriind chestia asta la 5.30 dimineata remarc ca inca nu a iesit soarele ceea ce este potential problematic.

No comments:

 

Free Blog Counter