Monday, August 27, 2007

some get eaten some get bitten


Am vazut azi resident evil 2, ieri, sau candva zilele trecute, l-am vazut pe primul. Despre primul nu am foarte multe de spus, e ok, da' nu se compara cu al doilea, care e un festin atat vizual cat si conceptual. Zombii prinsi in Hive in primu RE au scapat in Racoon City si au muscat ce-au apucat pana s-a sigilat orasul (de cand am vazut Simpsons The Movie tot dau peste chestia asta, in comics-ul Girls si aici, unde, ce-i drept, nu e chiar ca in simpsons da' oricum) si s-a dezlantuit project nemesis in scopuri de distrare a maselor, sa zicem. Eu nu ma omor dupa Mila Jovovich decat in Fifth Element unde e minunata, asa ca mai mult m-am uitat la tipa sexoasa #2 din film, Sienna Guillory adica Valentine. Si foarte mult m-a distrat ideea asta ca aveai de ales intre a fi muscat si a te transforma intr-un zombie, intre a fi mancat de zombie, fara speranta de transformare sau, cea mai luxoasa solutie, sa-ti tragi un glont in cap.

No comments:

 

Free Blog Counter