Friday, August 24, 2007

the real world

Stiri:

-de interes national

- doi transsexuali de origine necunoscuta au salvat un roman de trei italieni care l-au intepat cu cutitul. Probabil erau un soi de cuplu vigilante .

- un barbat s-a suit pe un stalp de electricitate si intentiona sa se sinucida de rusine pt ca a crezut ca a omorat-o pe nevasta-sa. La scurt timp dupa aparitia politistilor la fata locului, barbatului i s-a spus ca doar si-a lesinat nevasta in bataie, nu a omorat-o, asa ca a coborat linistit de pe stalp.

-de interes mai putin national

- am mers cu un taxi care avea un GPS de orientare stanga. Ii zicea soferului sa faca stanga la fiecare strada.

- am facut pipi pe un fluture, dar a fost ceva complet nepremeditat. A fost in locul nepotrivit la momentu nepotrivit

- am aflat ca maica-mea imi citeste blogul drept care voi incerca sa ma mai moderez un pic.

- am mancat un mezel de o culoare si origine dubioasa. In nefericitul caz in care-mi voi voma sau nu duodenul, veti afla primii.

- am aflat ca bursuc=viezure. nimic nu va mai fi cum a fost inainte

- mi-am dat seama ca maica-mea poate citi ce tocmai am scris mai sus.

No comments:

 

Free Blog Counter