Monday, August 20, 2007

sole hole in the whole soul

Titlul n-are nici o legatura cu nimic din ce urmeaza sa scriu (sau poate cu Carrie), dar imi place mie cum suna si daca nu-l scriam uitam de el.

Astazi am fost la dentist. A doua oara dintr-o serie de jdemii de viitoare vizite care au ca scop reconstruirea tuturor dintilor mei. Tre sa fi fost cel mai curajos lucru pe care l-am facut in ultimu timp, ceea ce spune multe despre mine. Desi nu stiu daca se pune, pt ca e din necesitate. Si necesitatea cred ca exclude curajul. Dar nu voi intra in problema asta ca-mi va exploda capul si voua va vor exploda ochii si mor muri toate veveritele din lume si dupa aia cine imi mai citeste blogul? Deci nu voi intra in problema asta.

Oricum, dealu meu cu super dentista a fost ca eu voi asculta muzica la maxim in casti cat ea-mi violeaza cu tandrete cavitatea bucala. A fost ideea ei. Asta spune multe despre ea. Oricum, e foarte misto asa. Imi face o anestezie din-aia de nu simt nici daca se aseaza cineva pe falca mea (desi ar fi potential problematic dpdv tehnic) si ma uit pe geam in timp ce jarvis cocker imi zbiara "No it's just another monday morning / Do it all over again, oh baby". Problema cu chestia asta e ca nu prea mai comunic cu dentista, in ciuda faptului ca ea pare sa se exprime destul de clar - ma tragea de maxilar ca sa deschid gura - eu nu ma prind deloc de nimic asa ca tre sa pun pauza s-o intreb cu ce pot s-o ajut.

Ma pis pe toti dentisti batrani imbecili carora le zici DOARE si ei iti raspund "eh lasa" cu o atitudine de "EU AM FOST IN RAZBOI BAIETE". Ma pis pe razboiul lor de fosile proaste si inutile care fac extirpari prin trepanatie.

Continuand. Am vazut faimosul Carrie al lui De Palma al lui Stephen King care pare sa scrie 10 porcarii si o capodopera. Ceea ce e ok. Foarte mult cinism. Si cinism din-ala frumos, decorat, zambitor si politicos. Si John Travolta jucand rolul unui redneck imbecil care i se potriveste in mod surprinzator. Practic puterile telekinetice ale fiicei unei martore a lui iehova sunt trezite dupa ce fetele rele din vestiar arunca cu gramezi de tampoane in ea dupa ce se panicheaza ca moare la prima ei menstruatie (la 16 ani???). Drept care la finalul filmului ii arde pe toti de vii. Mare piroman/pirofil Stephen King.

A, si am vazut si Salem's Lot din 2004. E, indubitabil, mai prost decat ala original, ceea ce e o adevarata performanta. Tobe Hooper macar avea stil - unul imbecil, dar stil -

In timp ce scriu chestia asta simt cum imi bate vantul in dintele proaspat reconstruit. Si nu cred ca e bine.

No comments:

 

Free Blog Counter