Sunday, August 19, 2007

stephen king


Salem's lot - Filmul asta se misca mai greu decat frunzele din Amityville-ul original. Iti moare o bucata mica din creier inainte sa se intample orice. Pesemne ca-i un fel de preludiu. ARE 3 ORE!!! Impartit in doua, deci e un fel de miniserie pt TV facuta de Tobe Hooper. Actorii arata toti ca niste lookalikes. Tipu principal arata ca un Klaus Kinski hollywoodizat si copilu mic arata ca rezultatul imperecherii lui Luke Skywalker cu un urangutan mascul, care a iesit prin curul lui Mark Hamill. In rest, na, vampirul asta din poza in film avea o culoare albastra-verzui asa. Si m-am plictisit ingrozitor.




Pet Semetary - Nu-s sigur daca am vazut originalul sau daca am vazut un remake sau daca exista un original si nu cumva e asta. Oricum, ce-am retinut eu din filmul asta sunt urmatoarele doua lucruri: 1. pisica pseudozombie se purta misto 2. copilul mic pe care-l calca un camion cade foarte misto. Si e copilu mic din Cops and Robbersons pe care l-am vazut de vreo 20 de ori pt ca era la tv de fiecare data cand leneveam in pat. Sau se prea poate sa fi lenevit in pat de fiecare data cand era la tv. Dar nu sunt pregatit pt adevarul asta.




Christine - O bijuterie. E facut de Carpenter si e absolut sublim. E incredibil cat de bine face filmele astea omu asta. Si-am fost destul de incult cat sa nu vad filmu asta pana acum asa ca nu stiam ca e de-aici clipu Karma Police. Oricum, e tot ce-ai putea vrea de la un film aici. Ai un pseudohorror care functioneaza perfect, o poveste man against machine, o poveste man loving machine si pe Keith Gordon care-mi place mie mult si care arata fix ca Dian Bachar. Zici ca-i ta-su.

Allow me to demonstrate. E, pula, nu gasesc o poza decenta cu Keith Gordon. Rusine internetului.

No comments:

 

Free Blog Counter